Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- поділилася прикладом учнівської роботи;
- обговорила ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання;
- доопрацювала план оцінювання;
- створила форми для підсумкового оцінювання учнів середньої ланки;
- створила графік оцінювання;
- упевнилася в тому, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
- переконалася в тому, що оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
- я розглянула критерії форм оцінювання, що тісно пов'язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Цей модуль був цікавим, пізнавальним та не важким у засвоєнні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий